مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:272022-10-02اجتماعي

قم نیازمند هتل های جدید است/دانش آموزان با رشته های گردشگری آشنا می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت 60 هتل استان در دو ماه گذشته گفت: قم نیازمند هتل های جدید است و امسال شرمنده بسیاری از زائران شدیم چراکه بسیاری از افراد با توجه به تکمیل ظرفیت هتل ها و مسافرخانه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم نواختن زنگ گردشگری به مناسبت آغاز هفته گردشگری امروز در مدرسه دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) قم برگزار شد.

علی رضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: گردشگری یکی از مباحثی محسوب می شود که در قرآن کریم درباره آن صحبت شده و خداوند در سوره عنکبوت فرموده که بگو که در زمین سیر کنید و ببینید که خدا چگونه خلق را ایجاد کرده است .

وی افزود: امروزه در گردشگری پیشرفت های بسیاری حاصل شده است، در گذشته افراد برای اینکه از مکانی به مکان دیگر سفر کنند هفته ها و یا حتی ماه ها مسیری را طی می کردند اما اکنون در کمتر از یک روز می توان مسیر های بسیار طولانی را طی کرد.

ارجمندی تصریح کرد: گردشگری یکی از صنعت هایی پُر درآمدی است که اگر کشور ها زیرساخت های مناسب را فراهم کنند می توانند سرمایه بسیاری را وارد کشور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم نیازمند هتل های جدید است/دانش آموزان با رشته های گردشگری آشنا می شوند

قم نیازمند هتل های جدید است/دانش آموزان با رشته های گردشگری آشنا می شوند