مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 15:272022-10-02اجتماعي

هشدار هواشناسی به 9 استان ؛ پیش بینی رگبار و وزش باد شدید


سازمان هواشناسی در ادامه این هشدار از افزایش گرادیان فشاری و وزش باد در مناطق مستعد گردوخاک و نفوذ گرد و غبار از یکشنبه تا دوشنبه (10 تا 11 مهرماه) خبر داد.

- هشدار هواشناسی به 9 استان ؛ پیش بینی رگبار و وزش باد شدید سازمان هواشناسی در ادامه این هشدار از افزایش گرادیان فشاری و وزش باد در مناطق مستعد گردوخاک و نفوذ گرد و غبار از یکشنبه تا دوشنبه (10 تا 11 مهرماه) خبر داد.

سازمان هواشناسی نسبت به ادامه فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران و وزش باد شدید در 9 استان، وزش باد ونفود گردو غبار به 8 استان و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از ادامه فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد خیزش گردوخاک از روز یکشنبه تا دوشنبه ( 10 تا 11 مهرماه) خبر داد.

این مخاطره جوی روز یکشنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان و تهران، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب و جنوب غرب کرمان و جنوب شرق فارس و دوشنبه در مرکز و غرب و جنوب غرب کرمان، هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب سیستان و بلوچستان مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی به 9 استان ؛ پیش بینی رگبار و وزش باد شدید

هشدار هواشناسی به 9 استان ؛ پیش بینی رگبار و وزش باد شدید