مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-02سياسي

شهید جاویدی مهرهمیشه خدمت داوطلبانه در مأموریت ها را انتخاب می کرد


هم رزم شهید مدافع امنیت و حجاب در قوچان گفت: شهید مسلم جاویدی مهر علیرغم اینکه از ناحیه دست راست دارای 50 درصد جانبازی بود اما در تمام مأموریت ها بدون هیچ گونه بهانه جویی خدمت می کرد و همیشه پای کار بود.

- سرگرد محمد رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با افتخار مبنی بر هم رزم بودن با شهید مدافع امنیت و حجاب ستوانیکم مسلم جاویدی مهر، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت در لباس ارتش یک نعمت و افتخاری است که این عنایت ویژه را خداوند تبارک وتعالی نصیب این سربازان ملت کرده است.

وی بابیان اینکه خداوند این عنایت را شامل شهید مسلم جاویدی مهر نیز کرده تا از این راه به کمال سعادت و خوشبختی دست پیدا کند، افزود: یکی از اصلی ترین ویژگی های این شهید مدافع امنیت پای کار بودن بودن وی بود به طوری که باوجود 50 درصد جانبازی از ناحیه دست بدون هیچ گونه بهانه جویی و اظهار ناتوانی، خدمت داوطلبانه در مأموریت ها را انتخاب می کرد.

هم رزم شهید مدافع امنیت و حجاب با تأکید بر این موضوع که این لباس خدمت به کشور کفن سرباز بوده و مأموریت هیچ گاه وی را صدا نمی زند، گفت: شهید مسلم جاویدی مهر برای انجام امورات شخصی از منزل خارج می شود اما هنگامی که می بیند عده ای به دنبال توهین به ناموس و شرف این مملکت هستند با همان غیرت ارتشی وارد میدان شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید جاویدی مهرهمیشه خدمت داوطلبانه در مأموریت ها را انتخاب می کرد

شهید جاویدی مهرهمیشه خدمت داوطلبانه در مأموریت ها را انتخاب می کرد