مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-02سياسي

انتشار آگهی مزایده فروش ویلاهای ریاست جمهوری در قشم


روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم از انتشار آگهی مزایده فروش ویلاهای منتسب به ریاست جمهوری با پیگیری های مدیر عامل این سازمان در روزنامه های سراسری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، دی ماه 1400 پس از حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در جزیره قشم، دستور فروش ویلاهای لاکچری منتسب به ریاست جمهوری در یکی از بهترین سواحل قشم صادر شد و هم اکنون این وعده به مرحله اجرا رسیده است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در مصاحبه ای با رسانه ها به مردم قشم وعده داد که هزینه فروش این ویلاها صرف توسعه زیرساخت های جزیره خواهد شد.

هم اکنون با پیگیری های ویژه انجام شده از سوی افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آگهی مزایده فروش این ویلاها در روزنامه های سراسری منتشر شده است.

این ویلاها که در دولت قبل در بهترین ساحل قشم توسط سازمان منطقه آزاد قشم برای استفاده نهاد ریاست جمهوری ساخته شده بود در دولت مردمی با هدف هزینه کرد پول حاصل از فروش آنها به منظور توسعه جزیره قشم به ویژه پل خلیج فارس به فروش می رسد تا امید مردم به عدالت محور دولت سیزدهم پابرجا بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آگهی مزایده فروش ویلاهای ریاست جمهوری در قشم

انتشار آگهی مزایده فروش ویلاهای ریاست جمهوری در قشم