مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-02سياسي

تردد 1300 اتوبوس طی شبانه روز از جاده های استان سمنان


بالغ بر یک هزار و 300 اتوبوس طی شبانه روز از مسیر جاده های استان سمنان تردد می کنند که هدایت مسافران به داخل شهرهای استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته گردشگری و تقدیر از  فعالان گردشگری و ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران در استان سمنان که در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، با قدردانی از تلاش تمامی دست اندرکاران صنعت گردشگری استان و خادمان زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: گردشگری، دومین صنعت درآمدزا و زودبازده کشور است.

وی اضافه کرد: گردشگری صنعتی، به عنوان راهکاری مناسب به منظور فعال سازی این بخش در بسیاری از کشورها که زیرساخت گردشگری طبیعی ندارند، موردتوجه قرار گرفته است.

استاندار سمنان افزود: با وجود آن که در کشور، سمنان را به عنوان یک استان کویری و صنعتی می شناسند؛ اما می توان گفت استان سمنان دارای ظرفیت های غنی گردشگری است.

هاشمی با بیان اینکه 856 اثر میراثی ثبت شده در استان سمنان وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 720 واحد صنعتی در 19 شهرک و ناحیه صنعتی استان سمنان فعالیت دارند؛ اما نزدیک بودن به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، فرصت طلایی رشد و توسعه گردشگری در این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 1300 اتوبوس طی شبانه روز از جاده های استان سمنان

تردد 1300 اتوبوس طی شبانه روز از جاده های استان سمنان