مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-02سياسي

زنگ عاطفه ها در 850 مدرسه استان زنجان نواخته می شود


معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت پویش ملی شور عاطفه ها از 15 مرداد آغاز و تا 15 مهر ماه ادامه دارد و بر همین اساس مرحله دوم این پویش روز دوشنبه 11 مهرماه با همکاری آموزش و پرورش در 850 مدرسه و مرکز آموزشی برگزار می ‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام احمد جباری، معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با بازگشایی مدارس پویش ملی شور عاطفه ها در راستای ترویج فرهنگ و انفاق و احسان برای کمک به علم آموزی فرزندان تحت حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری پویش ملی شور عاطفه‎ ها از 15 مرداد آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: با همکاری آموزش و پرورش روز دوشنبه 11 مهرماه نیز جشن عاطفه ها در 850 مدرسه و مرکز آموزشی برگزار می ‎شود.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری کمک های دانش آموزان، این مبالغ از طریق انجمن اولیاء و مربیان هر مدرسه در میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

جباری افزود: نیکوکاران و خیرین عزیز می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر اداره کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و مدارس تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ عاطفه ها در 850 مدرسه استان زنجان نواخته می شود

زنگ عاطفه ها در 850 مدرسه استان زنجان نواخته می شود