مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-02ورزشي

برنده جایزه ادبی یوسف: هدف دشمن تجزیه طلبی و برهم زدن آرامش مردم است


از فتنه 88 به بهانه های مختلف شاهد این ناآرامی ها در کشور بوده ایم و هدف دشمنان هم جز تجزیه طلبی و تفرقه افکنی و برهم زدن آرامش مردم نیست.

- سجاد خالقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: دشمن به هر وسیله ای که می تواند به کشورمان ضربه می زند اما ما باید با انجام اقداماتی این جنگ رسانه ای را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است در حوزه فضای مجازی قوی تر عمل کنیم، افزود: برخی نویسندگان و ورزشکاران خارجی با ارسال پیام هایی مانند ما در کنار ایرانیان هستیم نشان می دهند که اصلا از اوضاع داخلی ایران خبر ندارند.

  برنده جشنواره داستان حماسی کشور توضیح داد: درست است که در کشور مشکلاتی وجود دارد اما چیزی که به مردم جهان نشان داده می شود این است که همه مردم ایران با نظام مخالف هستند و نظام در حال سرکوب مردم است اما این طور نیست.

  خالقی یادآور شد: ما از فتنه 88 به بهانه های مختلف شاهد این ناآرامی ها بوده ایم و هدف دشمنان هم جز تجزیه طلبی و تفرقه افکنی و برهم زدن آرامش مردم نیست.

نویسنده کتاب ظلمت سفید ادامه داد: ما باید برای این اهداف دشمن راهکار بیندیشیم و نگذاریم رسانه های معاند و بیگانه از مشکلات داخلی ما سوءاستفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده جایزه ادبی یوسف: هدف دشمن تجزیه طلبی و برهم زدن آرامش مردم است

برنده جایزه ادبی یوسف: هدف دشمن تجزیه طلبی و برهم زدن آرامش مردم است