مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:472022-10-02اقتصادي

افت 25 درصدی ارسال گاز روسیه به اروپا از خط لوله ترک استریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از «ودوموستی» در 29 سپتامبر حدود 32 میلیون مترمکعب گاز از طریق نقطه ورودی «استرانژا 2 - مالکوکلار» در مرز ترکیه-بلغارستان به اتحادیه اروپا ارسال شده است.

- جریان گاز روسیه به اتحادیه اروپا از طریق خط لوله ترک استریم در پایان ماه سپتامبر نسبت به پایان ماه آگوست یک چهارم کمتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از ودوموستی در 29 سپتامبر حدود 32 میلیون مترمکعب گاز از طریق نقطه ورودی استرانژا 2 - مالکوکلار در مرز ترکیه-بلغارستان به اتحادیه اروپا ارسال شده است.

این رقم حدود 25 درصد کمتر از میزان گاز ارسالی در پایان ماه آگوست است زمانی که از این خط لوله حدود 43 میلیون مترمکعب گاز در روز ارسال شده است.

سوث استریم ترنسپورت ، اپراتور روسی خط لوله ترک استریم در روز پنج شنبه اعلام کرد، هلند مجوز صادرات گاز خود را به علت جدیدترین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه لغو کرده است که این اقدام به معنای ممنوعیت صادرات و تدارک خط لوله برای استفاده روسیه است.

مقامات هلندی با اعلام تصمیم خود برای لغو مجوز پیش از زمان مقرر، به ممنوعیت تامین کالا و ارائه خدمات نظیر کمک های فنی و تعمیر و نگهداری خط لوله در منطقه اقتصادی انحصاری روسیه و فلات قاره آن اشاره کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 25 درصدی ارسال گاز روسیه به اروپا از خط لوله ترک استریم

افت 25 درصدی ارسال گاز روسیه به اروپا از خط لوله ترک استریم