مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-02اقتصادي

ثبت نام وام 100 میلیون تومانی اشتغال سرباز ماهرها از امروز


از امروز سربازان ماهر منقضی خدمت می توانند با مراجعه به پلیس +10 برای دریافت وام 100 میلیون تومانی اشتغال ثبت نام کنند.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس با رونمایی از سامانه اعطای تسهیلات کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت، از امروز دارندگان کارت های پایان خدمت و گواهینامه مهارت آموزی می توانند برای دریافت وام اشتغال به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و تقاضای خود را ثبت کنند.

اما کدام دسته از دارندگان کارت های پایان خدمت از وام اشتغال بهره مند خواهند شد؟   بر پایه این گزارش افرادی که از سال 97 تا به حال خدمت سربازی خود را به پایان رسانده و کارت پایان خدمت را دریافت کرده و گواهینامه مهارت آموزی نیز داشته باشند می توانند متقاضی دریافت وام اشتغال شوند.

 به گفته مسوولان وام اشتغال برای سربازان ماهر منقضی خدمت 100 میلیون تومان پیش بینی شده است اما بسته به نوع شغل و تشخیص کمیته ارزیابی می تواند این مبلغ بیشتر هم پرداخت شود.

 گفتنی است برای دریافت وام اشتغال، سربازان ماهر منقضی خدمت باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و با ارائه مدارک هویتی، کارت پایان خدمت و گواهینامه مهارت معتبر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اما یک سوال دیگر؛ وام اشتغال سربازان ماهر به چند نفر تعلق می گیرد؟  60 هزار نفر از سربازان ماهر منقضی خدمت در سال جاری می توانند از این وام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام 100 میلیون تومانی اشتغال سرباز ماهرها از امروز

ثبت نام وام 100 میلیون تومانی اشتغال سرباز ماهرها از امروز