مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-02اجتماعي

پدیده وزش باد در بیشتر نقاط خراسان رضوی پیش بینی می شود


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی امروز دهم مهرماه گفت: بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، از امروز تا اواسط هفته آینده پدیده وزش باد در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی امروز دهم مهرماه اظهار کرد: بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، از امروز تا اواسط هفته آینده پدیده وزش باد در بیشتر نقاط استان پیش بینی می شود.

زهرا عنایتی افزود: این پدیده در نواحی جنوبی و باد خیز استان با شدت بیشتر و همراه با خسارت، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته، شهرستانهای سبزوار و تایباد با ثبت سرعت وزش باد 52 کیلومتر در ساعت، بیشترین میزان را به خود اختصاص دادند.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به ادامه روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی گفت: دمای هوا در شهر مشهد همچنان روند نزولی دارد و میانگین دمای هوای امروز این کلانشهر با سه درجه کاهش، بین 9 تا 24 درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

عنایتی افزود: طی 24 ساعت گذشته، قوچان با 6 و داورزن با 35 درجه، به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستانهای خراسان رضوی بوده اند.

   انتهای پیام /


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده وزش باد در بیشتر نقاط خراسان رضوی پیش بینی می شود

پدیده وزش باد در بیشتر نقاط خراسان رضوی پیش بینی می شود