مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-02سياسي

دنیا تشنه مهارت آموزی بوده و دانشگاه علمی کاربردی در این زمینه پیشرو است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت: دنیا تشنه مهارت آموزی بوده و دانشگاه جامع علمی کاربردی در این زمینه پیشرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی،  حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، جمعه 8 مهرماه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران در آستانه آغاز سی و یکمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، گزارشی از وضعیت این دانشگاه ارائه کرد.

بلندی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان، اساتید و دانش آموزان که آیندگان این سرزمین اسلامی هستند، بیان کرد: امروز در آستانه سی و یکمین سالروز تاسیس کرونا افزود: در دوران کرونا صدها شغل از بین رفت و صدها شغل جدید در دنیا ایجاد شد، برنامه درسی و دانشگاهی به تنهایی نمی تواند دانشجو را برای شغل های جدید آماده کند، ولی برنامه ریزی شغلی صحیح می تواند این کار را بازنگری و ایجاد کند، اتفاقی که در دانشگاه جامع علمی کاربردی هم اکنون در حال انجام است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به وجوب ثروت آفرین بودن تحصیل در نظام علمی کاربردی ادامه داد: اگر کسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل می کند ، تحصیلش باید برای او ثروت آفرین باشد؛ یعنی او پس از تحصیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا تشنه مهارت آموزی بوده و دانشگاه علمی کاربردی در این زمینه پیشرو است

دنیا تشنه مهارت آموزی بوده و دانشگاه علمی کاربردی در این زمینه پیشرو است