مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-02اقتصادي

40 هکتار گلخانه در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: 40 هکتار گلخانه در حال احداث است که عقد قرارداد شده و تا پایان سال در پروسه بهره برداری قرار می گیرند که این امر جهشی در توسعه گلخانه ها ایجاد می کند.

- حسین برزگر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از سال گذشته توزیع بذر اصلاح شده در دستور جهاد کشاورزی قرار گرفت و سال گذشته 2 هزار و 500 تن بذر اصلاح شده از ارقام متحمل به خشکی، تولیدی موسسات اصلاح شده کشور در استان توزیع شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: سال گذشته در حوزه تولید کشت های متراکم، رتبه اول توسعه گلخانه های کشور را از لحاظ درصد نسبت به تعهد و رتبه دوم کشور را از لحاظ سطح داشتیم و حدود 15 هکتار یعنی معادل 50 درصد گلخانه های سال قبل در طول یکسال گذشته به گلخانه های استان اضافه شد.

وی ادامه داد: 40 هکتار گلخانه در حال احداث است که عقد قرارداد کردند و تا پایان سال در پروسه بهره برداری قرار می گیرند که این امر جهشی در توسعه گلخانه ها ایجاد می کند.

اجرای آبیاری نوین در دشت شهرکرد برزگر بیان کرد: حدود 3 هزار هکتار توسعه سامانه های نوین تحت فشار در استان صورت گرفته که 30 درصد این عملیات ها شامل 5 الی 6 طرح مهم بالای 100 هکتار در دشت شهرکرد اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هکتار گلخانه در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد

40 هکتار گلخانه در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد