مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-02سياسي

نماینده مجلس: مجلس به دنبال ایجاد بستری قانونی برای شنیده شدن اعتراضات مردم است


بر اساس این طرح احزاب، اصناف، گروه های مختلف و مجموعه هایی که دارای شناسنامه هستند با درخواست از وزارت کشور می توانند تجمعات و اعتراضات قانونی برگزار کنند و از این طریق در چهارچوب قانون می توان نظرات موافق و مخالف را شنید.

- بر اساس این طرح احزاب، اصناف، گروه های مختلف و مجموعه هایی که دارای شناسنامه هستند با درخواست از وزارت کشور می توانند تجمعات و اعتراضات قانونی برگزار کنند و از این طریق در چهارچوب قانون می توان نظرات موافق و مخالف را شنید.

نایب رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طرحی در کمیسیون در حال بررسی است که بستر مناسبی را ابرای شنیده شدن اعتراضات و نظرات مردم در خصوص موضوعات مختلف فراهم کرده و زمینه پاسخگو بودن مسئولان را نیز فراهم می کند.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صحبت های اخیر رییس جمهور با مردم درباره ضرورت ایجاد بستر مناسب برای شنیدن اعتراضات مردمی در چهارچوب قانون، بیان کرد: طرحی مربوط به برگزاری تجمعات و اعتراضات در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در حال بررسی است و تاکنون جلساتی با حضور وزیر کشور در خصوص این طرح برگزار شده است.

بر اساس این طرح احزاب، اصناف، گروه های مختلف و مجموعه هایی که دارای شناسنامه هستند با درخواست از وزارت کشور می توانند تجمعات و اعتراضات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: مجلس به دنبال ایجاد بستری قانونی برای شنیده شدن اعتراضات مردم است

نماینده مجلس: مجلس به دنبال ایجاد بستری قانونی برای شنیده شدن اعتراضات مردم است