مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-02پزشكي

حذف رنگ قرمز و نارنجی از نقشه کرونایی چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان های لردگان، فارسان، بروجن و خانمیرزا در وضعیت آبی و شهرستان های اردل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی احمدی گفت: طی 24 ساعت گذشته 16 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 8 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

   سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 2 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 2 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

   احمدی اضافه کرد: هم اکنون 20 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد نتیجه تست 12 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماری شان هستند.

   وی مطرح کرد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نبوده و طی شبانه روز گذشته نیز هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رنگ قرمز و نارنجی از نقشه کرونایی چهارمحال و بختیاری

حذف رنگ قرمز و نارنجی از نقشه کرونایی چهارمحال و بختیاری