مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-02سياسي

افتتاح بزرگراه بادرود-کاشان، کریدور شمال به جنوب کشور را تکمیل کرد


نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر گفت: با بهره برداری از 10 کیلومتر بزرگراه بادرود به کاشان کریدور شمال به جنوب کشور تکمیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در آیین بزرگ تا بزرگراه بادرود به کاشان اظهار داشت: امروز شاهد تکمیل کریدور شمال به جنوب کشور هستیم و با بهره برداری از 10 کیلومتر بزرگراه بادرود کاشان این مهم عملیاتی شد.

وی افزود: جاده کاشان بادرود جاده ترانزیتی جنوب به مرکز کشور از جمله محورهای پر رفت وآمد است که در سال های اخیر حوادث تلخی را در این محور شاهد بوده ایم و امیدواریم با تکمیل این 10 کیلومتر شاهد تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

فیروزی پور خاطرنشان کرد: از انتهای سال 1399 عملیات احداث آخرین بخش کریدور بزرگراهی مذکور به طول 10 کیلومتر آغاز و با همت دولتمردان و مهندسان و کارگران ایرانی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان به پایان رسید.

3 هزار و 300 کیلومتر مسیر ریلی در کشور در حال اجرا است  خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در ادامه این مراسم عنوان کرد: استان اصفهان به عنوان مرکز حمل ونقل ایران محسوب می شود و تمام حمل ونقل از چهارگوشه ایران از این استان عبور می کند و این استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگراه بادرود-کاشان، کریدور شمال به جنوب کشور را تکمیل کرد

افتتاح بزرگراه بادرود-کاشان، کریدور شمال به جنوب کشور را تکمیل کرد