مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 07:322022-10-02بين الملل

لبنان: به همه مطالبات مرزی خود با رژیم اسراییل رسیدیم


یک منبع لبنانی شنبه شب گفت که این کشور به همه مطالبات خود در موضوع ترسیم مرزها با رژیم صهیونیستی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از المیادین، یک منبع لبنانی گفت: در پیشنهاد کتبی که از آمریکایی ها دریافت کردیم، به همه مطالبات خود رسیده ایم.

این منبع همچنین تأکید کرد که لبنان به هیچ وجه هیچ منطقه امنیتی را که رژیم صهیونیستی پیشتر خواستار آن بود، به این رژیم نخواهد داد.

پیش از این نیز شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کادر مذاکره کننده رژیم اشغالگر در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان این رژیم و لبنان طی روزهای آتی توافق پیشنهادی را امضا خواهد کرد.

پیشنهادهای آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی روز شنبه توسط دورُتی شیا سفیر آمریکا در بیروت به طور جداگانه تسلیم میشل عون رییس جمهور و نبیه بری رییس پارلمان لبنان شد.

در این پیوند، پایگاه خبری المرکزی لبنان گزارش داد که پس از دریافت این پیشنهادها، میشل عون با نبیه بری رییس مجلس و نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان تماس گرفته و درباره چگونگی پاسخ لبنان به این پیشنهاها در اسرع وقت با آنها تبادل نظر کرده است.

شبکه الجدید لبنان نیز گزارش داد که پیشنهادهای آموس هوکشتاین درباره تعیین مرزهای دریایی شامل جدایی کامل ترسیم بین مرزهای دریایی و زمینی است و توافقی برای خارج نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان: به همه مطالبات مرزی خود با رژیم اسراییل رسیدیم

لبنان: به همه مطالبات مرزی خود با رژیم اسراییل رسیدیم