مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 04:322022-10-02ورزشي

فاجعه انسانی در فوتبال اندونزی/ 300 نفر کشته یا زخمی شدند+ فیلم و عکس


هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، سیصد کشته یا زخمی برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های اندونزی بامداد یکشنبه از وقوع فاجعه انسانی در جریان برگزاری یک مسابقه فوتبال در جزیره جاوه خبر دادند.

طبق گزارش ها، زمانی که مسابقه بین دو باشگاه فوتبال کروساهان آرِما و پرسبایا سورابایا در استادیوم کانجوروهان واقع در منطقه مالانگ در شرق جاوه به پایان رسید، اوضاع به آشوب کشیده شد.

 به نوشته خبرگزاری رویترز ، پلیس جاوه در بیانیه ای اعلام کرد: هواداران تیم بازنده به داخل زمین فوتبال هجوم بردند و نیروهای امنیتی نیز ضمن تلاش برای جلوگیری از آشوب آنها، اقدام به پرتاب گاز اشک آور کردند .

نیکو آفینتا رییس پلیس منطقه شرقی این جزیره توضیح داد که در جریان این آشوب، 127 نفر جان خود را از دست داده و حداقل 188 نفر دیگر نیز دچار سطوح مختلفی از جراحات و آسیب شدند.

مقامات امنیتی اندونزی می گویند بیشتر تعداد کشته شدگان، به دلیل ازدحام هواداران در جریان مسابقه و گرفتار شدن عده بسیاری از تماشاگران زیر دست وپای دیگر افراد بود.

شلیک گاز اشک آور نیز مزید بر علت خفگی بخش قابل توجهی از جان باختگان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه انسانی در فوتبال اندونزی/ 300 نفر کشته یا زخمی شدند+ فیلم و عکس

فاجعه انسانی در فوتبال اندونزی/ 300 نفر کشته یا زخمی شدند+ فیلم و عکس