مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 22:322022-10-01دانش

وزیر علوم: فضای دانشگاه نباید دستخوش آشوب و اغتشاش شود/ آزادی اکثر دانشجویان


وزیر علوم با تاکید بر اینکه فضای دانشگاه، فضای مقدس تحصیل علم و دانش و معرفت است و هرگز نباید دستخوش آشوب، اغتشاش و نا امنی شود، گفت: در دانشگاه ظرفیت های خوبی برای بیان نظرات و عقاید وجود دارد که کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد نمونه های آن هستند.

- محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه با پیگیری های بعمل آمده اکثر دانشجویانی که به دلیل حضور در ناآرامی های اخیر، دستگیر شده بودند آزاد شدند، گفت: تلاش برای آزادی مابقی دانشجویان نیز ادامه دارد.

زلفی گل تاکید کرد که از همان ابتدای ناآرامی های به وجود آمده، شخصاً پیگیر مسائل دانشجویان دستگیر شده بوده و با دادستان جلسات متعدد برگزار کرده و شرایط دانشجویان را جویا شده است.

* فضای دانشگاه نباید هرگز دستخوش آشوب، اغتشاش و نا امنی شود وی با تاکید بر اینکه فضای دانشگاه، فضای مقدس تحصیل علم و دانش و معرفت است و هرگز نباید دستخوش آشوب، اغتشاش و نا امنی شود، گفت: در دانشگاه ظرفیت های خوبی برای بیان نظرات و عقاید وجود دارد که کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد نمونه های آن هستند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه همه دانشجویان را همچون فرزندان خود می دانیم، تصریح کرد: این جوانان سرمایه های ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: فضای دانشگاه نباید دستخوش آشوب و اغتشاش شود/ آزادی اکثر دانشجویان

وزیر علوم: فضای دانشگاه نباید دستخوش آشوب و اغتشاش شود/ آزادی اکثر دانشجویان