مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 19:222022-10-01سياسي

امام جمعه شیراز از عملکرد پلیس در تامین امنیت شهروندان تقدیر کرد


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: امروز مهم ترین مسئله در مدیریت فضای روانی کشور این است که دستگاه های مختلف با هم و هماهنگ عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به اینکه 13 مهرماه روز نیروی انتظامی است، به تشریح امنیت و احساس امنیت در جامعه پرداخت و اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت است اما امنیت ابعادی دارد که در برخی از آنها ممکن است نیروی انتظامی نقش آفرین باشد، اما دیگران نیز باید کمک دهند.

وی با بیان اینکه بعد فیزیکی امنیت این است که جان و مال مردم در امان باشد، گفت: در این زمینه نیروی انتظامی تلاش های بسیار خوبی کرده و کشفیات نیروی انتظامی در ابعاد مختلف نشان از همین بعد است که جای تقدیر و تشکر از زحمات آنها دارد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مسئله دیگر امنیت روانی است، افزود: یعنی یک نفر همان طور که در حد مطلوب در کوچه و خیابان امنیتش از حیث اینکه کسی تعرض نکند باید تامین باشد، از نظر روحی نیز مردم نباید لطمه ببینند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه ممکن است برخی اقدامات ایجاد ترس کند و این خیلی ناامیدکننده است، عنوان کرد: امنیت روانی خیلی اهمیت دارد؛ براساس حکم شرع اگر کسی اسلحه کشید یا وسیله ترساندن مردم به دست گرفت و مردم را ترساند و اثبات شد که چنین کرده، محار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز از عملکرد پلیس در تامین امنیت شهروندان تقدیر کرد

امام جمعه شیراز از عملکرد پلیس در تامین امنیت شهروندان تقدیر کرد