مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-01سياسي

سید حسن نصرالله: علامه سید امین برای حمایت از امام موسی صدر، هزینه زیادی داد


دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت علامه سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان به سخنرانی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله را به رییس جمهور لبنان داد و حزب الله نیز پیش از این اعلام کرده بود که منتظر پاسخ آمریکاست تا اقدام مقتضی را در پیش گیرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان امروز خود در ابتدای سخنان خود گفت که در دو بخش قرار است سخنرانی کند، در بخش اول به مقام و بزرگداشت علامه سید محمد علی امین خواهد پرداخت و در بخش دوم درخصوص تحولات داخلی لبنان و منطقه سخن خواهد گفت.

او گفت که در مراسم عالم بزرگی و جلیلی حضور داریم که خدا را از زمان کودکی اش شناخت و طبق خدا عمل کرد، عالم بصیر و حکیمی که ایمانش به خداوند در مواضع و زندگی اش تجلی یافت.

او در بیان مقام این عالم فقید شیعیان، گفت که او در خانواده ای عالم و زاهد رشد یافت و او از بازماندگان سلف صالح بود و زندگی و سخن و سلوک و علم اندوزی اش در راه اعتلای مفاهیم بزرگ اسلام بود.

دبیرکل حزب الله لبنان، در ادامه گفت که باید از درون کتب تاریخ، سرگذشت علما و جریان علم اندوزی در خاک لبنان و علمایی که از مناطق مختلف این کشور به جهان عرضه شده است، بیرون کشیده شده و استخراج شود، همان گونه که نفت و گاز از بستر دریا و زیر زمین استخراج می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: علامه سید امین برای حمایت از امام موسی صدر، هزینه زیادی داد

سید حسن نصرالله: علامه سید امین برای حمایت از امام موسی صدر، هزینه زیادی داد