مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-01ورزشي

کارشناس اروپایی: سلبریتی ها در اروپا فراتر از قانون نیستند و مجازات می شوند


یک کارشناس اروپایی می گوید در اروپا چهره های مشهور هم مانند سایر افراد در برابر قانون و در صورت ارتکاب جرم مجازات می شوند و باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در روز های اخیر به دلیل یک سری از اعتراضات در جامعه بسیاری از چهره های مشهور و سلبریتی های داخلی و حتی خارجی با سوء استفاده از موقعیت خود در میان مردم اقدام به تحریک عواطف عمومی و دعوت به آشوب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص و به منظور روشن شدن ابعاد مختلف قانونی و اجتماعی چارچوب رفتاری سلبریتی ها و پیگردهای قضایی آنان، گفت وگو یی با برشت یونکرز ، فعال اجتماعی و کارشناس سیاسی از بلژیک داشت که در ادامه آن را می خوانید.

چرا در برخی موارد سلبریتی ها به دنبال تهییج عواطف عمومی هستند؟ آیا این مورد در اروپا هم دیده می شود؟ اساساً سلبریتی به دنبال جذب مخاطب و جلب نگاه افراد جامعه در هر کشوری هستند.

برای مثال در بلژیک سلبریتی های زیادی هستند که در مواقع حساس مانند انتخابات، بازی ها و مسابقات ورزشی و یا کمپین های اجتماعی فراخوان می دهند و یا با حضور فیزیکی خود در میان مردم آن ها را تهییج می کنند.

البته معتقدم این ظرفیت قابلیت استفاده صحیح در هر جامعه ای را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس اروپایی: سلبریتی ها در اروپا فراتر از قانون نیستند و مجازات می شوند

کارشناس اروپایی: سلبریتی ها در اروپا فراتر از قانون نیستند و مجازات می شوند