مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-01اقتصادي

طراحی و تولید صفر تا صد نشت بندهای کمپرسور گاز توسط دانش بنیان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تلاش برای بومی سازی و خودکفایی محصولات صنعتی در زمره رسالت اصلی شرکت های دانش بنیان قرار گرفته است و محدودیت ها، - شرکت کوشا توربو کمپرسور سپاهان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان توانسته به تکنولوژی ساخت قطعات های تک و پیچیده نفت و گاز به ویژه نشت بندهای خشک و محفظه احتراق توربین دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تلاش برای بومی سازی و خودکفایی محصولات صنعتی در زمره رسالت اصلی شرکت های دانش بنیان قرار گرفته است و محدودیت ها، فرصتی برای اتکا به توان متخصصان و نخبگان داخلی ایجاد کرده است.

شرکت کوشا توربو کمپرسور سپاهان با بهره مندی از نیرو های متخصص و متعهد در زمینه تولید قطعات و تعمیر توربوکمپرسور های گازی فعالیت می کند.

سعید نقی ها، مدیر عامل این شرکت با اشاره به تولید محفظه احتراق توربین به عنوان یکی از محصولات شاخص اظهار داشت: این محصول توانسته نیاز کشور را مرتفع کند و با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار کارفرمایان قرار گیرد.

به گفته نقی ها این دستگاه، تکنولوژی ساخت بسیار بالایی دارد که فناوران این شرکت به این تکنولوژی دست پیدا کرده اند و تمام متریال مورد استفاده آن سوپر آلیاژی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید صفر تا صد نشت بندهای کمپرسور گاز توسط دانش بنیان ها

طراحی و تولید صفر تا صد نشت بندهای کمپرسور گاز توسط دانش بنیان ها