مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:272022-10-01سياسي

عظیمی: مردم بدانند چه افرادی لیاقت الگو بودن را ندارند


مهدی عظیمی تهیه کننده سینما در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: افرادی هنگام پهن بودن سفره کشور و درآمد داشتن از آن حضور فعال دارند و روزهایی که همان کشور و مردمش برای آرامش به آن ها نیاز دارند شانه خالی می کنند و نه تنها اظهارنظر نمی کنند بلکه مقابل مردم قرار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، مهدی عظیمی میرآبادی در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اتفاقات اخیر به سه نکته برای سه گروه مخاطب اشاره کرد.

وی در ابتدا در رابطه با اظهارنظر افراد چهره در روزهای اخیر گفت: حضور برخی چهره های شناخته شده که متأسفانه به جبهه مخالف کشور رفته اند عرض می کنم، فشارهایی که در مواجهه با این افراد وجود داشته و آن ها را مجبور به موضع گیری در این رابطه می کند را درک می کنم اما توصیه می کنم برای اظهارنظر کمی تأمل و صبر داشته باشید، شاید تا چند روز آینده این فشار وجود نداشته نباشد.

وی ادامه داد: اتفاقی که در خیابان و عمل وجود دارد گزندی به جمهوری اسلامی نخواهد زد، این انقلاب روزهای دهه 60 را دیده است، روزهایی که همین افراد و گروه های مدعی آزادی در خیابان های شهر دست به ترور افراد می زدند، چنین روزهای در شرایط نوپای انقلاب خدشه ای به آن وارد نکرد چه برسد به امروز که ریشه های کشور محکم و قوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظیمی: مردم بدانند چه افرادی لیاقت الگو بودن را ندارند

عظیمی: مردم بدانند چه افرادی لیاقت الگو بودن را ندارند