مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-01سياسي

کودتای مجازی نافرجام دشمن با شلیک هشتگ ها و فرماندهی سلبریتی ها


اتفاقات امروز نتیجه سناریوچینی یک سال گذشته دشمن برای تعریف پروژه ای بود که با قصد کودتای مجازی از طریق شلیک هشتگ ها به فرماندهی میدانی سلبریتی ها برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه نافرجام ماند.

- هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: رسانه های معاند از یک سال پیش خط خبری خود را به بحث با یک تراژدی غم انگیز تمام کنند.

پروژه ای از پیش تعیین شده وی با بیان اینکه به اعتقاد من مهسا امینی هم قربانی این ماجرا شد، اظهار داشت: بدون شک در تمایز بین پدیده و پروژه متوجه می شویم این رخداد نه یک پدیده بلکه پروژه ای از پیش برنامه ریزی شده بود؛ چراکه اگر به این اتفاق با دقت بنگریم مشاهده می کنیم که این همه اتفاق نمی تواند اتفاقی باشد! رضایی تاکید کرد: چگونه می شود که اتفاقی دختری با پوشش مناسب، اتفاقا کرد، اتفاقا اهل سقز، اتفاقا سنی مذهب، اتفاقا در تور گشت ارشاد قرار گیرد، به مقر منتقل شود و اتفاقا فوت شود! قطعا هیچ یک از اینها نمی تواند اتفاقی باشد لذا تنظیم یک سناریو از پیش برنامه ریزی شده اینجا خود را به خوبی نشان می دهد.

او افزود: دشمن با این برنامه ریزی قصد داشت دست به یک کودتای مجازی با شلیک هشتگ ها و فرماندهی میدانی سلبربتی ها و هدایت رسانه های بیگانه بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودتای مجازی نافرجام دشمن با شلیک هشتگ ها و فرماندهی سلبریتی ها

کودتای مجازی نافرجام دشمن با شلیک هشتگ ها و فرماندهی سلبریتی ها