مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-01سياسي

هشدار «تاکایف» در مورد افزایش حملات سایبری به قزاقستان


رییس جمهور قزاقستان نسبت به افزایش حجم حملات سایبری به این کشور بعد از اعلام کمپین سیاسی گسترده مربوط به اصلاح قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور قزاقستان در دیدار با مردم استان آبای به تلاش فزاینده حملات اطلاعاتی و سایبری و قصد برخی نیروها برای سازماندهی انقلاب در داخل این کشور اشاره کرد.

وی گفت: در کشور ما کارزار سیاسی بزرگی آغاز شده است و البته بعد از اعلام انتخابات بحث و مناظره های مختلفی امکان پذیر است.

اما ممکن است کسانی هم باشند که عقاید مخالف منافع کشورمان را بیان  و حتی اطلاعات نادرست را منتشر کنند.

لذا ما باید مراقب این موضوع باشیم.

تاکایف در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اعلام برگزاری انتخابات، انتشار انواع اطلاعات نادرست و جعلی شدت گرفت و حملات سایبری به کشور بیشتر شد.

رییس جمهور قزاقستان با بیان این که این یک امر تصادفی نیست و با قصد برخی نیروهای خارجی برای ایجاد سردرگمی و از این طریق جلوگیری از تغییرات مثبت در این کشور مرتبط است، گفت: اما ما از این مسیر انتخاب شده خود منحرف نخواهیم شد.

وی همچنین بار دیگر موضع قزاقستان در قبال وضعیت بین المللی کنونی را تشریح و تاکید کرد که امروز جهان در حال تجربه تشدید بی سابقه ژئوپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «تاکایف» در مورد افزایش حملات سایبری به قزاقستان

هشدار «تاکایف» در مورد افزایش حملات سایبری به قزاقستان