مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-01سياسي

26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور فعال هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر بانوی کرامت که در سالن محراب این آستان مقدس انجام شد، با بیان اینکه فعالیت کانون های مساجد باید متحول شود، اظهار کرد: اگر بدنه حوزه انقلابی بتوانند ما را در عرصه مهم مسجد کمک کنند برای ادامه و پیشرفت کارها بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه برای باز کردن بسیاری از گره های فرهنگی کشور مساجد می توانند نقش مؤثری ایفا کنند، افزود: کانون های مساجد نقش دستیاری را برای امام جماعت ایفا می کنند و می توانند حضور جوانان و نوجوانان را در مسجد بیشتر و پایگاه تربیتی یک انسان مؤمن مجاهد را در مسجد رقم بزنند.

رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه فعال شدن کانون های مساجد منجر به شکوفایی حوزه های علمیه و روحانیت در نقاط مختلف کشور می شود، گفت: ما 26 هزار کانون ثبت شده در مساجد سراسر کشور داریم که نصف آنها در روستاها و نصف دیگر هم در شهرها فعالیت دارند و خدمات تربیتی، هنری و فرهنگی را در مساجد ارائه می دهند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بزرگ قرآنی مدهامتان از حدود 15 سال پیش در کانون های مساجد کشور، گفت: این مسابقات هر سال در یک استان برگزار می شود و یک موج قرآنی را در بین مسئولان و فعالان فرهنگی آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور فعال هستند

26 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور فعال هستند