مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-01سياسي

گلریز: سلبریتی ها مرگ خانم امینی را بهانه براندازی و اقامت کشورهای خارجی کرده اند


محمد گلریز خواننده سرشناس ایرانی در محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: ما اولا بسیار از درگذشت خانم مهسا امینی متاثر و غمگینیم و مسولین هم در حال بررسی علت فوت وی هستند اما این دلیل نمی شود که عده ای کشور را به آشوب و اغتشاش بکشند و تمامیت ارضی کشور را هدف قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مافیایی بالاترین پروژه ها با بار مالی بالا را در اختیار دارند و برخی از آن ها با همان کانادا رفتنشان معلوم بود که در اینچنین بزنگاه هایی خود را به خواب غفلت زده اند و نشانی از آنان یافت نمی شود و از دسترس خارج شده اند.

متاسفانه ماهواره و فضای مجازی بیشترین ضربه را به افکار و خط و ربط جوانان و نوجوانان زده و مسولین باید برای این بخش فکری اساسی بکنند.

اینهمه محتواهای بی ارزش و سخیف که از آن سو بر جوانان ما بمباران می شود مادامیکه ما الان بهترین و فاخرترین آثار را برای شهیدانمان تولید کرده ایم و دریغ از پخش این آثار که واقعا در نوع خود بی نظیر هستند و قطعا باعث می شود جوانان قدر شهدا و انقلاب را به درستی بفهمند و درک کنند.

و کلام آخر این را بگویم که هر که با آل علی درافتاد ورافتاد .

این اسلام از 1400 سال پیش با افتخار و قدرت بوده و هست و انقلاب هم برای همیشه مانا خواهد بود و هیچ دشمنی و هیچ اغتشاشی نمی تواند خدشه ای بر آن وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلریز: سلبریتی ها مرگ خانم امینی را بهانه براندازی و اقامت کشورهای خارجی کرده اند

گلریز: سلبریتی ها مرگ خانم امینی را بهانه براندازی و اقامت کشورهای خارجی کرده اند