مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-01سياسي

آیت الله سعیدی: قرآن در کنار ولایت از مهجوریت خارج می شود


امام جمعه قم با بیان اینکه برای فهم مهجوریت قرآن باید به حدیث ثقلین بیشتر توجه کنیم، گفت: قرآن اگر با ولایت گره بخورد ارزشمند است و این کار قرآن را از مهجوریت در می آورد و اگر ما با این نگاه قرآن را مورد توجه قرار دهیم از قومی که قرآن را مهجور کرده اند مستثنا خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمعی از مدیران این ستاد و تعدادی از مدیران ارشد استان فارس که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: نگاه ما به قرآن کریم این است که قرآن جامع ترین و بارزترین منبع عظیم ذخایر الهی است و این نگاه در روش ها و برنامه های ما تأثیر فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه ما قرآن را معجزه الهی آخرین پیامبر خدا به عنوان اشرف انبیاء و حاکم و جامع همه کتب آسمانی می دانیم، افزود: ما قرآن را کتاب زندگی می دانیم نه کتابی که فقط در فکر و ذهن انسان جایگاه داشته باشد و همچنین ما قرآن را زمینه ساز حیات طیبه ای می دانیم که آمال و آرزوی بشر است.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه در قرآن آمده است که پیامبر صلوات الله علیه و آله در روز قیامت می فرمایند قوم من قرآن را مهجور قرار دادند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: قرآن در کنار ولایت از مهجوریت خارج می شود

آیت الله سعیدی: قرآن در کنار ولایت از مهجوریت خارج می شود