مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-01سياسي

نسل جوان امروز از همیشه آماده تر است


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) جوانان پرشور و بانشاط را ظرفیت خدادادی کشور دانست و گفت: جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، یادواره بزرگداشت 800 سرباز شهید استان چهارمحال و بختیاری و تجلیل از خانواده شهدا و آزادگان و سربازان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم جوانان پرشور و بانشاط را ظرفیت خدادادی کشور دانست و گفت: اگر از من بخواهند مقایسه ای بین نسل امروز و دیروز انقلاب داشته باشم، می گویم جوانان امروز بهتر و آماده تر از نسل اول انقلاب هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: سربازان ما به خاطر توانمندی هایی که داشتند در دوران دفاع مقدس تا رده فرماندهی گردان عملیاتی بکارگیری شده بودند و شهید کیوان عرب یکی از این سربازان فداکار است که در دفاع از جان همرزمانش ایثار کرد و مقابل نیروهای کماندوی بعثی ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت رسید.

اکبری با اشاره به جنایات منافقین دیروز و امروز و آتش زدن سرباز مدافع امنیت توسط ادامه دهندگان راه منافقین در آشوب های اخیر عنوان کرد: همه دشمنان بدانند ما مقاوم هستیم و به برکت خون جوانان و هشت سال دفاع مقدس و نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان امروز از همیشه آماده تر است

نسل جوان امروز از همیشه آماده تر است