مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-01بين الملل

واکنش ها به شهادت کودکی که با تعقیب نظامیان صهیونیست قلبش از تپش بازماند


واکنش ها به شهادت کودک هفت ساله ای که با تعقیب نظامیان صهیونیست در کرانه باختری قلبش از تپش بازماند، همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هشتگ ریان سلیمان کودک هفت ساله فلسطینی که پس از تعقیب نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، قلبش از تپش بازمانده و به شهادت رسید، در شبکه های اجتماعی ترند شد.

کابران شبکه های اجتماعی با انتشار گسترده تصاویر این کودک فلسطینی، تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کودکان فلسطینی اعم از تعقیب، قتل و بازداشت آن ها را که نقض آشکار حقوق بشر و کودک است، یادآور شد.

یک کاربر توییتر نوشت: او (ریان) ترسیده بود و قلبش از ترس تروریسم صهیونیستی از تپش ایستاد، او در آن لحظه فقط دنبال آغوش مادرش بود و در خیابان های بیت لحم فقط دنبال یک جای امن می گشت.

  کاربر دیگری نوشت: ای طفل کوچک من! دنیا با تو همدردی نمی کند چرا که فرد جنایتکار عزیز آنهاست و من تنها می توانم به تو بگویم درود به قلب کوچک تو و حسبک الله و نعم الوکیل .

  یک کاربر دیگر هم با انتشار کاریکاتوری نوشت: ریان سلیمان هفت ساله که نظامیان صهیونیست در نزدیکی مدرسه اش در شرق بیت لحم او را تعقیب کردند از ترس فرار کرد و از یک بلندی افتاد و قلبش از تپش ایستاد   کاربر دیگری نوشت: آیا جهان این بار با ریان همدردی می کند یا اینکه قاتل او رژیم صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به شهادت کودکی که با تعقیب نظامیان صهیونیست قلبش از تپش بازماند

واکنش ها به شهادت کودکی که با تعقیب نظامیان صهیونیست قلبش از تپش بازماند