مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-01سياسي

ارزیابی عملکرد 65 دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی البرز


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز ضمن تشریح معیارهای ارزیابی و بررسی عملکرد دستگاه های دولتی حاضر در جشنواره شهید رجایی استان، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عبدالرضا کربم پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، پیش از ظهر امروز در جشنواره شهید رجایی استان البرز که با شعار دولت مردمی، البرز نظارت عمومی و مشارکت نخبگانی برگزار شد، گفت: 65 دستگاه شامل 48 دستگاه اجرایی و 17 شهرداری در جشنواره شهید رجایی این استان ارزیابی شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی صورت گرفت، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال از این جشنواره خوب بود و نظارت بر عملکردها نیز با دقت صورت گرفت .

کریم پور شاخص های ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی را معطوف به تکریم ارباب رجوع خواند و اظهار کرد: ارائه خدمات دستگاه و سهولت استفاده، شایسته سالاری در انتصاب نیروی انسانی، اجرا و ارزشیابی دوره های آموزشی مدیران و کارکنان از دیگر معیارهایی است که بررسی شد.

وی در بخش دیگری به اهمیت ارتقای سلامت اداری دستگاه ها تاکید کرد و گفت: ارایه خدمت به شهروند توانخواه، استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی، استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، آسیب شناسی و بهبود عملکرد نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی عملکرد 65 دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی البرز

ارزیابی عملکرد 65 دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی البرز