مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-01سياسي

تکذیب دستگیری دانشجویان در یزد/ هیچ دانشجویی در محیط دانشگاه بازداشت نشده است


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد گفت: در وقایع اخیر هیچ دانشجویی به واسطه فعالیت سیاسی در محیط دانشگاه یزد بازداشت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یزد، محسن رفیعیان در خصوص شایعات منتشر شده در خصوص دستگیری دانشجویان در محیط دانشگاه یزد، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده از طریق مراجع ذیصلاح مشخص شد، هیچکدام از دانشجویان دانشگاه یزد بواسطه فعالیت سیاسی در محیط دانشگاه در وقایع اخیر بازداشت نشده اند.

وی افزود: در پی انتشار برخی شایعات مبنی بر دستگیری و بازداشت تعدادی از دانشجویان این دانشگاه، پیگیری های لازم از سوی این معاونت و مدیریت حراست دانشگاه انجام و مشخص شد، شایعات مذکور کذب محض بوده و هیچ یک از دانشجویان این دانشگاه در بازداشت به سر نمی برند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد گفت: دانشجویان نباید تحت تأثیر فضاسازی های مجازی دشمنان قرار گیرند و صحت و سقم هرگونه اطلاعات منتشر شده را از مراجع رسمی و موثق جویا شوند.

رفیعیان تصریح کرد: دانشگاه یزد حق خود را برای پیگیری و شناسایی عوامل انتشار این شایعات از طریق پلیس فتا محفوظ می داند.

وی همچنین با اشاره به فعال بودن سامانه دریافت پیشنهادهای اعضای هیأت علمی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی گفت: اعضای هیأت علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب دستگیری دانشجویان در یزد/ هیچ دانشجویی در محیط دانشگاه بازداشت نشده است

تکذیب دستگیری دانشجویان در یزد/ هیچ دانشجویی در محیط دانشگاه بازداشت نشده است