مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-01سياسي

فعال اصلاح طلب: مرگ مهسا بهانه بود/ 4 نکته درباره یک اعتراف دیرهنگام


ده روز پس از موج سواری افراطیون مدعی اصلاحات و تحریک به آشوب و ناآرامی، یک نماینده اصلاح طلب مجلس دهم اذعان کرد: مرگ مهسا امینی «بهانه» بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ده روز پس از موج سواری افراطیون مدعی اصلاحات و تحریک به آشوب و ناآرامی، یک نماینده اصلاح طلب مجلس دهم اذعان کرد: مرگ مهسا امینی بهانه بود.

اخیرا صادق زیباکلام ضمن نوشته ای در روزنامه آرمان تاکید کرده بود مرگ مهسا امینی برای راه اندازی تجمعات، بهانه بود و اگر این بهانه نبود، بهانه دیگری دست و پا می شد.

پس از وی، اینک احمد مازنی در روزنامه اعتماد می نویسد: تقلیل صورت مسئله به موضوع درگذشت مهسا امینی نوعی خودفریبی است، شعار مهسا بهانه است با هر مبنایی گفته شود قابل توجه است، اینکه دشمنان اسلام و ایران با هر هدفی در پی دنباله این شعار باشند بسیار طبیعی است چرا که آنان به اقتضای دشمنی به وظیفه خود عمل می کنند، کار دشمن، دشمنی است.

نیش عقرب نه از ره کین است/ اقتضای طبیعتش این است.

بنا بر این از دولت آمریکا و رسانه های آن و از شبکه های فارسی زبان بیگانه و از تروریست های منافق و وطن فروشان خائن انتظار دیگری نمی توان داشت.

اما آیا جوانان معترض که در مواردی از سر عصبانیت دست به اقدامات خشن می زنند عوامل این بیگانگان و بیگانه پرست هستند؟ هیهات که چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال اصلاح طلب: مرگ مهسا بهانه بود/ 4 نکته درباره یک اعتراف دیرهنگام

فعال اصلاح طلب: مرگ مهسا بهانه بود/ 4 نکته درباره یک اعتراف دیرهنگام