مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-01اقتصادي

کابل خودرو سبزوار به گرید A ساپکو رسید


شرکت کابل خودرو سبزوار با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی مطابق با استانداردهای جهانی، به جمع تامین کنندگان رتبه یک ساپکو پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل کابل خودرو سبز وار با اعلام این خبر گفت: این شرکت با تکیه بر دانش و توانمندی متخصصان خود توانسته با داخلی سازی دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز خطوط تولید، از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و گام بلندی را در مسیر خودکفایی صنعت خودرو کشور بردارد.

مهدی کلاته عربی ضمن تاکید بر ارتقای مستمر کیفیت محصولات و احترام به حقوق مشتریان، گفت: شرکت کابل خودرو سبزوار با طراحی، تولید و تامین مجموعه ها و قطعات جانبی انواع کابل کنترل، شیشه بالابر و برف پاک کن خودروهای تجاری و سواری با رعایت اصول کیفی و استانداردی، سهم خود را در قبال مشتریان در تولید محصول با کیفیت مطابق با استراتژی های کلان گروه صنعتی ایران خودرو به جای می آورد.

وی تصریح کرد: کابل خودرو سبز وار با اجرای فرآیندی بلندمدت در حوزه های کیفیت، لجستیک، طراحی مهندسی و ساخت و خودکفایی و انطباق نتایج با معیارهای مدل ارزیابی جامع پویا (STAS)، در تیرماه 1401 موفق به رتبه A شرکت ساپکو در زمینه طراحی و تولید کابل های کنترل، شیشه بالابر و برف پاک کن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابل خودرو سبزوار به گرید A ساپکو رسید

کابل خودرو سبزوار به گرید A ساپکو رسید