مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-01اجتماعي

تهران خنک می شود


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در بعضی ساعات همراه با وقوع رگبار و رعد وبرق در نیمه شمالی استان و کاهش دما تا 6 درجه سانتیگراد از امروز تا فردا (9 تا 10 مهرماه) پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز(9 مهرماه) همراه با غبار صبحگاهی و با توجه به عبور سامانه بارشی از شمال استان از امروز بعدازظهر تا فردا بعدازظهر در ارتفاعات و نیمه شمالی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق، در مرکز استان اواخر وقت بارش پراکنده و درنیمه جنوبی وزش باد گاهی وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر امروز و در مناطق مستعد همراه با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می شود.

از امروز شاهد کاهش نسبی دما بین 3 تا 6 درجه سانتیگراد و ماندگاری آن تا فردا خواهیم بود.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (11 تا 13 مهرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و جوی پایدار، در برخی مناطق همراه با وزش باد و در بیشتر نواحی استان افزایش نسبی دما و در ساعات و مناطق پرتردد غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

آسمان تهران فردا (10 مهرماه) نیمه ابری و در بعضی ساعت ها بارش پراکنده و وزش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 28 درجه سانتیگراد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران خنک می شود

تهران خنک می شود