مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-01سياسي

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: اموال سلبریتی ها مصادره شود


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی های خودفروخته» شد و نوشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در واکنش به اغتشاشات اخیر در کشور و سوءاستفاده برخی سلبریتی ها از این آشوب ها، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه ضمن تسلیت و همدردی با است و در این بین عواملی که همه هستی خود را از ایران اسلامی دارند به این آتش می دمند.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود خواستار برخورد قاطع با سلبریتی های خودفروخته شد و افزود: از روسای محترم سه قوه به ویژه قوه قضاییه خواستار برخورد شدید با سلبریتی ها و مدیران و تحت امر در آوردن و صیانت ازدیتابیس (Database) تمام ایرانیانی است که در اختیار این شرکت ها می باشد.

همچنین پیشنهاد می شود به جهت کنترل بیشتر و جلوگیری از حوادث احتمالی به جای واگذاری سهام آن ها به شرکت های خارجی، بخش زیادی از سهام آن ها را شرکت های دولتی یا تحت نظر حاکمیت در اختیار گیرند.

این بیانیه در پایان می افزاید: بهتر است جهت جبران خساراتی که به بیت المال و مردم فهیم ایران اسلامی وارد شده است، اموال سلبریتی ها و این شرکت ها مصادره شده و از این محل صرف جبران این خسارات گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: اموال سلبریتی ها مصادره شود

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: اموال سلبریتی ها مصادره شود