مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:272022-10-01سياسي

بیش از 12 هزار کوله پشتی نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند فارس اهداء می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: در قالب طرح مشق احسان 12 هزار و 500 بسته لوازم التحریر و ملزومات آموزشی بین دانش آموزان نیازمند در سطح استان فارس توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین پور نورعلی امروز ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و با اشاره به اینکه دانش آموز ان بی بضاعت در این استان، چشم انتظار حمایت یاریگران مهربان و نوع دوست هستند، گفت: طی آیینی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز 12 هزار و 500 کیف و بسته نوشت افزار در قالب طرح مشق احسان بین دانش آموزان محروم و کم تر برخوردار استان توزیع خواهد شد.

او با بیان اینکه برای تهیه این تعداد بسته های آموزشی، مبلغ 5 میلیارد تومان هزینه شده که ارزش هر بسته 400 هزار تومان است، افزود: این بسته ها که شامل کیف و لوازم التحریر است و برای تمامی مقطع تحصیلی در نظر گرفته شده است که بیشتر در حاشیه شهر ها و روستا های استان توسط گروه های جهادی توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: این دانش آموزان توسط گروه های جهادی شناسایی و با اولویت مناطق کم برخوردار هدف گذاری شده است.

او بیان کرد: در راستای کمک های مومنانه از ابتدای امسال حدود 11 هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر 6 میلیارد تومان بین افراد نیازمند و بی بضاعت استان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 12 هزار کوله پشتی نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند فارس اهداء می شود

بیش از 12 هزار کوله پشتی نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند فارس اهداء می شود