مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 13:272022-10-01سياسي

لزوم تداوم رعایت تدابیر بهداشتی و تزریق دوز یادآور کرونا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا، - رییس جمهور با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در برخی کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن بر اساس زمان بندی متناسب را ضروری دانست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به کاهش چشمگیر شیوع این بیماری در ماه های اخیر، از خدمات کادر درمان و تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کرد.

رییس جمهور در عین حال با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در برخی کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن بر اساس زمان بندی متناسب، به ویژه در آستانه پاییز و زمستان را ضروری دانست.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها پس از 2 سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری توأمان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تداوم رعایت تدابیر بهداشتی و تزریق دوز یادآور کرونا

لزوم تداوم رعایت تدابیر بهداشتی و تزریق دوز یادآور کرونا