مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 12:472022-10-01اقتصادي

ساخت بوستان 11 هکتاری در شرق تهران/ خسارات اغتشاشات اخیر به حمل و نقل عمومی


شهردار تهران از ساخت بوستان 11 هکتاری در شرق تهران طی تفاهم با وزارت دفاع خبر داد و گفت: 2600 واحد مسکونی هم در این محدوده ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، هنوز به واحد پنجره خدمات هوشمند دولت متصل نشده است، گفت: همه اقداماتی که باید در شهرداری انجام می گرفت، صورت گرفته است تا تعامل و پیوستگی برقرار شود.

وزارت ارتباطات قرار است کدی را به شهرداری تهران اعلام کند و هر زمان این موضوع محقق شود به پنجره خدمات هوشمند متصل خواهیم شد.

شهردار تهران درباره بافت فرسوده تهران گفت: مشوق هایی را برای شهروندان در نظر گرفته ایم تا هرچه سریع تر بافت فرسوده نوسازی شود.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی شهر تهران گفت: در مورد وضعیت ترافیکی تاکسیرانی ، اتوبوس رانی و مترو در اولویت هستند و بنا داریم سقف بهره مندی شهروندان را از حمل و نقل عمومی افزایش دهیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره میزان خسارت به شهرداری تهران در اغتشاشات اخیر گفت: در این حوادث ظلم مضاعفی به مردم شهر شد.

یک عده اعتراضات را تبدیل به آشوب کردند و هیچ کس آشوب را در شهر نمی پذیرد.

وی گفت: 43 اتوبوس، 54 ایستگاه آتش نشانی و 25 خودروی آتش نشانی در اغتشاشات و آشوب های اخیر دچار آسیب شده و این درحالی است که ما برای تامین یک دستگاه اتوبوس جهت بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بوستان 11 هکتاری در شرق تهران/ خسارات اغتشاشات اخیر به حمل و نقل عمومی

ساخت بوستان 11 هکتاری در شرق تهران/ خسارات اغتشاشات اخیر به حمل و نقل عمومی