مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:422022-10-01سياسي

توصیه نماینده زاهدان در مجلس به مردم


نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهر زاهدان در آرامش است، گفت: خواهشم از مردم زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسینعلی شهریاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اتفاقات روز گذشته در زاهدان گفت: در حال حاضر آرامش در زاهدان برقرار است و فعلا مشکلی ندارد.

مسئولان در حال پیگیری دلیل بروز اتفاقات روز گذشته در زاهدان هستند و نتیجه ارائه خواهد شد.

وی در توصیه ای به مردم زاهدان گفت: توصیه ام به هموطنانم در کل کشور و شهر زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند عده ای از احساسات پاک مردم استان ما سوءاستفاده کنند و جان هموطنان ما را به خطر بیندازند.

نماینده زاهدان ادامه داد: حتی اگر یک نفر از هموطنان ما مجروح شده و یا جانش را از دست دهد، برای همه ناراحت کننده است و قابل تحمل نیست؛ خواهشم از مردم این است که آرامش خود را حفظ کنند.

شهریاری در پایان گفت: بزرگان اقوام، طوایف و روحانیت اهل سنت و تشیع و امام جمعه محترم مسجد مکی زاهدان به همه مردم استان سیستان و بلوچستان توصیه کرده اند که آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نماینده زاهدان در مجلس به مردم

توصیه نماینده زاهدان در مجلس به مردم