مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:372022-10-01سياسي

عضویت ایران در سازمان شانگ های به معنای شکست ابزار های تحریم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های که در اجلاس ازبکستان به صورت رسمی اعلام شد، - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های را به معنای شکست ابزار های تحریم دانست و تاکید کرد: برای برخورداری از مزیت های عضویت در این پیمان اقتصادی نیاز است پیوست های صنعتی و اقتصادی تهیه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های که در اجلاس ازبکستان به صورت رسمی اعلام شد، گفت: مهمترین پیامی که این عضویت برای کشور های غربی داشت، این بود که جمهوری اسلامی ایران با حضور یا بدون حضور آمریکا در برجام، مسیر دیپلماسی خود را معطل مذاکرات نخواهد کرد.

وی افزود: این اقدام ایران نشان داد کشورمان در هر پیمان بین المللی موثری که نیاز کشور را برطرف کرده و امکان نقش آفرینی را در تعاملات منطقه ای فراهم کند، عضو می شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان همکاری شانگ های قدرتمندترین سازمان منطقه ای است، افزود: بخش زیادی از نیاز کشور با مبادلاتی که بین اعضای این سازمان انجام خواهد شد، برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت ایران در سازمان شانگ های به معنای شکست ابزار های تحریم است

عضویت ایران در سازمان شانگ های به معنای شکست ابزار های تحریم است