مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-01سياسي

سرلشکر صفوی: سطح علم و فناوری در عملیات والفجر 8 از ارتش های منطقه بالاتر بود


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: سطح علم و فناوری ما در عملیات والفجر 8 از ارتش های منطقه بالاتر و طرح ریزی و اجرای عملیات و نیز هماهنگی بین ارتش و سپاه در نوع خود بی نظیر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (شنبه نهم مهر) در پیش نشست همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با محوریت عملیات والفجر 8 اظهار داشت: پیروزی والفجر 8 بزرگترین هنر راهبردی در دو هماهنگی علم سیاست یا دیپلماسی با علوم نظامی و هماهنگی بین ارتش و سپاه بود.

وی ادامه داد: دیپلماسی و فرماندهی جنگ برای رسیدن به هدف مشترک پیروزی در فاو هماهنگ شدند؛ البته امتیازات سیاسی پیروزی فاو از پیروزی نظامی برای فرماندهی جنگ اهمیت بیشتری داشت.

سطح علم و فناوری ما در این عملیات از ارتش های منطقه بالاتر و طرح ریزی و اجرای عملیات و نیز هماهنگی بین ارتش و سپاه در نوع خود بی نظیر بود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: در عملیات آزادسازی فاو با کمبود مهمات مواجه شدیم؛ چون مدت زمان عملیات را یک ماه پیش بینی کرده بودیم، اما عملیات بیش از 70 روز طول کشید؛ به همین جهت از رفیقدوست که وزیر وقت سپاه بود، درخواست کردیم که مهمات برای ما تأمین کند؛ از این روی، رفیقدوست با عزیمت به سوریه، مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: سطح علم و فناوری در عملیات والفجر 8 از ارتش های منطقه بالاتر بود

سرلشکر صفوی: سطح علم و فناوری در عملیات والفجر 8 از ارتش های منطقه بالاتر بود