مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-01سياسي

روشنگری؛ هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس


جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس بر پنج پایه استوار است، نخست، ضرورت و اهمیت موضوع، دوم، جهت گیری و رویکرد به موضوع، سوم، محتوا، چهارم، روش­ها و ابزارها و پنجم، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: 31 شهریور 1401، کشور در آستانه ورود به چهل و سومین سال جنگ از آغاز آن و سی ­و پنجمین سال جنگ از پایان آن است.

در دوران پرفراز و نشیب پس از جنگ که مردم و کشور با سختی ­ها و دشواری های بسیاری رو­به­رو شدند، این درگیری مردم در یک حماسه گسترده تاریخ ساز بود که دل و جان همه را برافروخته می کرد و سبب تحمل سختی ها می شد.

در ایام جنگ، فرزندان ملت سلحشور ایران عزیز در جنگی نا برابر و مظلومانه در برابر ارتش متجاوز بعث که توسط دو ابر قدرت شرق و غرب و هم پیمانانشان حمایت می­ شد، ایستادند و با مقاومت و مجاهدت مثال زدنی مانع از دست یابی آنان به اهداف پلیدشان شدند.

عزت و افتخار آفرینی اینان به صورت پشتوانه سلاحشان بود و چنان کام مستکبرین و ایادیشان را تلخ کرد که پس از جنگ نیز حاضر نشدند ملت ایران را به حال خود رها کنند.

لذا با اعمال فشارها، تحریم ها و ایجاد بحرانهای گوناگون در حوزه­های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی، جنگ­های متنوع دیگری را بر ملت ایران تحمیل کردند که تنها سربازها و ابزارهایش متفاوت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری؛ هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس

روشنگری؛ هدف اصلی جهاد تبیین دفاع مقدس