مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-01سياسي

عین اللهی: مراکز تحقیقاتی در صورت استفاده از دانشجویان امتیاز ویژه می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی در بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل اظهار داشت: - وزیر بهداشت گفت: یکی از اهداف ما، تقویت حضور دانشجویان مبتکر و خلاق در مراکز تحقیقاتی حوزه سلامت است.

مراکز تحقیقاتی صرفا برای ارتقای اساتید نیست و باید از امکانات گسترده این مراکز با مشارکت دانشجویان، بیشترین بهره را برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی در بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل اظهار داشت: بار ها به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی تاکید کرده ایم که زمینه مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان را در مراکز تحقیقاتی فراهم آورند.

همچنین لازم است به مراکز تحقیقاتی که از دانشجویان استفاده می کنند، امتیاز ویژه ای تعلق گیرد و فعالیت دانشجویان در اعتباربخشی این مراکز به عنوان ملاک مثبت منظور شود.

وزیر بهداشت با بیان این که هر قدر به پژوهش بیشتر توجه شود، دانشگاه ها نقش مؤثرتری در پیشرفت کشور ایفا خواهند کرد، گفت: دانشجویان مبتکری که در مراکز تحقیقاتی فعالیت پژوهشی داشته باشند، امتیازات ویژه ای دریافت خواهند کرد و این امتیازات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی: مراکز تحقیقاتی در صورت استفاده از دانشجویان امتیاز ویژه می گیرند

عین اللهی: مراکز تحقیقاتی در صورت استفاده از دانشجویان امتیاز ویژه می گیرند