مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-01دانش

هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران ضمن بیان این مطلب و با بیان اینکه سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران از 27 شهریور ماه آغاز شده و به صورت حضوری ادامه پیدا می کند، - رییس دانشگاه تهران با اشاره به آموزش حضوری در این دانشگاه گفت: سال تحصیلی جاری اولین سال تحصیلی است که پس از دو سال درگیری با شیوع کرونا، آموزش از همان ابتدای سال تحصیلی، حضوری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران ضمن بیان این مطلب و با بیان اینکه سال تحصیلی جدید دانشگاه تهران از 27 شهریور ماه آغاز شده و به صورت حضوری ادامه پیدا می کند، تاکید کرد: هیچ چیزی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری شود.

رییس دانشگاه تهران با یادآوری اینکه بیش از 15 هزار دانشجوی جدیدالورود در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و ی در سال تحصیلی جدید وارد این دانشگاه شده اند، خاطرنشان کرد: علی رغم محدودیت ها تاکید کردیم هیچ دانشجوی غیربومی نباید بدون خوابگاه بماند؛ که در این زمینه خوشبختانه موفق عمل کردیم.

مقیمی افزود: با تجربه آموزش حضوری در نیمسال تحصیلی گذشته، مشکلات خوابگاه ها احصا شد و همچنین ایام تابستان فرصتی بود که بیشتر مشکلات خوابگاه های دانشگاه تهران رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی گیرد

هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی گیرد