مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-01سياسي

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه شهیدبهشتی در محکومیت توهین به مقدسات


انجمن اسلامی دانشجویان شهیدبهشتی با صدور بیانیه ای هرگونه توهین به ساحت مقدس قران، پرچم و مقدسات را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان شهیدبهشتی (عضو دفتر تحکیم وحدت) در واکنش به اتفاقات اخیر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: هرگونه هجمه خارج از چارچوب قانونی و توهین به ساحت مقدس قران، پرچم و مقدسات را محکوم می کنیم.

در بخشی از این بیانیه در ادامه آمده است: انقلاب سرافراز و شکوهمند ایران اسلامی که سال ها پیش، توسط امتی مجاهد و مقاوم و تحت لوای اسلام ناب محمدی و زیر سایه زعامت و رهبری امام راحل (ره) شکل گرفت، احیاکننده ارزش های والای اسلامی و انسانی بوده و خواهد بود.

انقلابی که تا کنون توانسته است با حضور پرشور و شعور مردم در عرصه های مختلف کشور، الگویی نوین را در جهان ارائه کند؛ همان که امروزه با نام مردم سالاری دینی در میان عامه مردم زبان به زبان می چرخد و چشم نوازی می کند.

همچنین موفقیت های روزافزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، دفاعی و…، که ایران را به یک الگوی جذاب برای ملت های آزاده تبدیل کرده است و همین موضوع باعث شده تا مستکبران عالم از همان روزهای نخست، عَلم مخالفت و دشمنی با مردمی ترین انقلاب تاریخ را بلند کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه شهیدبهشتی در محکومیت توهین به مقدسات

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه شهیدبهشتی در محکومیت توهین به مقدسات