مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-01سياسي

بیانیه دانشگاهیان یزد درخصوص اغتشاشات اخیر


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با صدور بیانیه ای در خصوص اغتشاشات و اقدامات هنجارشکنانه اخیر آشبوگران، اعلام موضع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مرحومه امینی، خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به تمام ابعاد این حادثه تلخ و اطلاع رسانی فوری نتایج آن به عموم ملت ایران هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده: ما ضمن توصیه به اقشار مختلف ملت برای پیگیری مطالبات به حق خود در فضایی آرام و دور از التهاب و از طریق مجاری قانونی و عقلانی، خواستار اتخاذ تدابیر دقیق تر دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه هستیم.

شرایط پیچیده و غبارآلود کنونی کشور هوشیاری و بصیرت همه بخش های جامعه را می طلبد، به ویژه دانشگاهیان که به عنوان قشر فرهیخته و اثر گذار، نقش بزرگی در جهت دهی افکار عمومی دارند و همواره در معرض توطئه های بدخواهان نظام بوده اند تا با بهره گیری از احساسات پاک و روحیه حق طلبی جوانان دانشجو به اهداف پلید خود در به انحراف کشاندن آرمانهای مقدس دانشجویان برسند.

لذا ما اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ضمن اعلام مرزبندی صریح خود با جریاناتی که همصدا با معاندین قصد ایجاد اخلال و بی نظمی در روند آغاز سال تحصیلی و بازگشایی دانشگاه ها را دارند، بر اساس رسالت علمی و تربیتی خود، پرشور تر از گذشته در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دانشگاهیان یزد درخصوص اغتشاشات اخیر

بیانیه دانشگاهیان یزد درخصوص اغتشاشات اخیر