مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-01اجتماعي

کاهش 30 درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به کاهش 30 درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز گفت: در طی 6 ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 30 درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحید کیا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز صبح امروز در جلسه مشترک استاندار آذربایجان شرقی با شهردار کلانشهر تبریز و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور احداث خط 1 و 2 مترو تبریز را تشریح کرد.

وحید کیا، با اشاره به کاهش 30 درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز گفت: در طی 6 ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 30 درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات ترافیکی صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس افزود: در آستانه بازگشایی مدارس اقداماتی از قبیل ایمن سازی مدارس، نصب علائم و تجهیزات عملیاتی شده است.

شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت راه اندازی فاز 3 خط یک مترو تبریز گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه، راه اندازی این فاز در اولویت برنامه های ما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز

کاهش 30 درصدی تصادفات در سطح شهر تبریز