مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-01اقتصادي

دستور استاندار به بهره برداری از فاز سه خط یک مترو / مترو تبریز در انتظار فاینانس


استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث خطوط 1 و 2 مترو تبریز دستور بهره برداری از فاز سه خط یک مترو تبریز را با رعایت مسائل ایمنی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم صبح امروز در جلسه مشترک با شهردار کلانشهر تبریز و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، پیشرفت کار صورت گرفته در خط یک و دو مترو را قابل توجه عنوان کرد و گفت: با توجه به تأکیدات صورت گرفته به منظور تأمین منابع مالی احداث خطوط 1 و 2 و تامین اعتبارات فاینانس در سفر ریاست محترم جمهوری تلاش می کنیم تا تامین اعتبار مدنظر در کمترین زمان ممکن محقق شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت عملیات عمرانی در خط 2 مترو تبریز، گفت: تلاش می شود تا با هماهنگی های لازم با قرارگاه خاتم سرعت کار در این خط نیز افزایش داشته باشد.

شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت راه اندازی فاز 3 خط یک مترو تبریز گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه، راه اندازی این فاز در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

یعقوب هوشیار، خاطرنشان کرد: ایجاد خطوط مترو یکی از پرهزینه ترین پروژه های عمرانی است و با این وجود تلاش می کنیم با تأمین اعتبار و رعایت تمهیدات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار به بهره برداری از فاز سه خط یک مترو / مترو تبریز در انتظار فاینانس

دستور استاندار به بهره برداری از فاز سه خط یک مترو / مترو تبریز در انتظار فاینانس