مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-01اقتصادي

پرداخت 150 میلیون تومان تسهیلات صفر درصد برای نوسازی بافت فرسوده


150 میلیون تومان تسهیلات صفر درصد به متقاضیان نهضت ملی مسکن و نوسازی در بافت های فرسوده بدون رعایت شرایط چهارگانه نهضت ملی پرداخت می شود.

- محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از بافت فرسوده شهر سمیرم و حنا در شهرستان سمیرم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در محدوده های مصوب بافت های فرسوده  شهرداری ها موظف هستند حداقل 50 درصد در عوارض پروانه و تراکم ساخت تخفیف بدهند و انتظار بر این است  تا 100 درصد تخفیف دهند.

وی افزود: شهرداری ها موظف هستند علاوه بر تخفیفی که در صدور پروانه می دهند به صورت ویژه و فوق العاده برای کسانی که در محدوده بافت فرسوده ساکن هستند، در مدت یک ماه پروانه صادر کنند.

آیینی بیان کرد: برای مالکینی که در بافت فرسوده در حین ساخت وساز قصد جابجایی تا زمان اتمام نوسازی را دارند تسهیلات قرض الحسنه 45 میلیون تومانی 4 درصد هم پرداخت می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پرداخت تسهیلات صفر درصد به متقاضیان در نهضت ملی مسکن و نوسازی در بافت فرسوده تصریح کرد: 150 میلیون تومان تسهیلات صفر درصد به متقاضیان نهضت ملی مسکن و نوسازی در بافت های فرسوده بدون رعایت شرایط چهارگانه نهضت ملی پرداخت می شود، یعنی در شهرستان سمیرم از محل نهضت ملی 300 میلیون تومان و از محل نوسازی بافت فرسوده 350 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 150 میلیون تومان تسهیلات صفر درصد برای نوسازی بافت فرسوده

پرداخت 150 میلیون تومان تسهیلات صفر درصد برای نوسازی بافت فرسوده